diumenge, 24 de maig del 2020

La pau dels amants

Núvols rosats a llevant. Poca gent corrent o caminant, avui, potser perquè és diumenge. Una parella, molt joves tots dos, caminen arran d’aigua, agafats de la mà, s’aturen, s’asseuen a la vora d’una barca, es queden mirant el mar. “Les barques llunyes i les de la sorra / prendran un aire fidel i discret”, em venen al cap els versos que em vaig aprendre quan era com ells. Només se sent el silenci de les ones. Tot d’un plegat, darrere meu, un retruny, una veu amplificada, eixordadora, en ALTAveu: SALGAN DE LA PLAYA, POR FAVOR. NO SE PUEDE ESTAR EN LA PLAYA. I ho repeteix, i ho repeteix. Em ve al cap una altre vers, d’un poeta que, naturalment, es va tornar boig: “No destorbeu la pau dels amants”.
#albesdelconfinament #salvatpapasseit #hölderlin


2 comentaris :

  1. És tan bonica la foto com lletja la realitat policial que ens imposen... Visca l'amor i mori el mal govern!

    ResponElimina
  2. Bones,

    M'agradaria proposar-te participar en un club de lectura de Barcelona.On et puc escriure? Gràcies

    gsegura@inspgirona.cat

    ResponElimina